jún
24

Na jó, a napszemüveget még most is szeretjük, főleg, hogy nincs új a nap alatt. Jelenleg a '80-as évek, '90-es elejének trendjei a menők, de láttam én már kerek lencséjű szemcsit is, szóval the past is back again.

sunglasses80s.jpg.jpg

Gyerekként leginkább a színes keretű napszemüvegeket hordtam, volt piros, zöld, rózsaszín, talán még kék is. Tiniként már jobban követtem az aktuális divatot, a kerek lencséjű nekem sem hiányzott a gyűjteményemből, később pedig volt UFO szemcsim is ezüst színű kerettel.

90ssungl5.jpg.jpg

90ssungl4.jpg.jpg

A '90-es évek közepétől sláger lett a színes lencse is, főleg a sárga és a kék, előbbit én is hordtam, de lehet utóbbit is. Az évtized elején Magyarországon a Digital Scream nevű banda hívta fel magára a figyelmet extrém napszemüvegeivel, amit inkább őrizzünk meg emlékezetünkben, de az utcán ne köszönjön vissza még egyszer.

90ssungl3.jpg.jpg

90ssungl.jpg.jpg

Amúgy sokáig akadt néhány darab itthon mutatóba a '80-as évek modelljeiből, de mára valószínűleg ugyanúgy a szemétben végezték, mint az én nagyon trendi '90-es évekbeli napszemcsijeim. Pedig hasonló is volt, amit az Etusnak öltözött Juli viselt a Szomszédokban, csak pink kerettel.

80ssungl.jpg.jpg

 


A bejegyzés trackback címe:

https://retro80s90s.blog.hu/api/trackback/id/tr396410853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.